- Målet är att förändra en tidigare trög, dyr och statisk bransch, säger Johan Salinder, vd och skapare av bytupp.se. - Målet är att förändra en tidigare trög, dyr och statisk bransch, säger Johan Salinder, vd och skapare av bytupp.se.

Bytupp.se breddar sitt utbud

Att bytupp.se på kort tid blivit en uppstickare bland de största annonseringssajterna, är ingen nyhet. Idag är sidan så stor att den lockar ett stort antal annonsörer även inom lant- och skogsbruk.

 

Som en sida i ständig utveckling, meddelar de att man nu lanserar kategorin för lant- och skogsbruk, även den med ett antal underkategorier. I deras andra kategorier har de över 650 redskap, 210 grävmaskiner och 120 lastmaskiner.

På sikt vill de vara den självklara marknadsplatsen för transport, entreprenad, lant- och skogsbruk.
– Målet är att förändra en tidigare trög, dyr och statisk bransch. Det är på den visionen företaget är uppbyggt. Vi ska vara bättre, effektivare och utan dolda kostnader, säger Johan Salinder, vd och skapare av Bytupp.

Pernilla Wiman är kundansvarig och arbetar främst med att sätta kunden i fokus och att skapa bra samarbeten.
– Vi är det som fattas på tidigare marknadsplatser. Vi är innovativa, anpassningsbara och prisvärda. ”Det går bara bra för oss om det går bra för er” är ledorden som styr oss framåt, avrundar hon.

Om artikeln

Publicerad: 2021-04-12 14:53
Kategori: Nyheter
Taggar: