Tempcon startar YouTube-kanal

Tempcon Group är ett värdedrivet företag och allt de gör ska utgå från deras tre värderingar: Engagemang, Trovärdighet och Tillsammans – ETT. Forward as one! För några veckor sedan spelade de in en film på temat Tillsammans.

Prenumerera


Tempcon ser sitt varumärke som en av de viktigaste strategiska tillgångarna de har och det är därför viktigt att alla som förknippas med Tempcon Group vårdar och bygger det gemensamma varumärket.

Det handlar om att leva upp till de förväntningar och associationer som de vill att kunder och andra ska ha när de tänker på eller interagerar med dem och Tempcon ska vara kända för korta beslutsvägar, lokal närvaro och engagemang i lokal utveckling såväl som hållbarhetsfrågor.

Deras företagskultur ska bygga på samarbete både internt och externt där de knyter ihop sina dotterbolags och medarbetares olika kunskaper, erfarenheter och arbetsuppgifter till en stark enhet och för att växa.

För att uppnå de mål som sätts, har Tempcon startat en YouTube-kanal där de nu lagt upp en film på temat Tillsammans. Vill du se filmen, gör du det här.

Nokian

Om artikeln

Publicerad: 2020-11-02 10:18
Kategori: Nyheter
Taggar: